Back to the beginning.

Och så var man där igen. Tillbaka till helvetet, med en steril kompress fastlindad vid armen.

Varför måste det vara så svårt ? Varför ?

En steril kompress fastlindad vid armen för att det ska läka så fort och fint som möjligt. Varför kan man inte linda en steril kompress kring hjärtat också, så att det också läker fort och fint ? Det kan man inte, för hjärtat är inuti kroppen. Hjärtat får läka sig själv. Där får det bli fult och ärrigt, för det är det ingen som ser. Där märker man det bara själv. Men på kroppen får det inte synas, för då är man konstig eller sjuk.


Ännu ett ärr.

Kommentarer
Postat av: Mimi

panda, vi har inte snackat på ett tag. ett långt tag. och fastän vi inte längre är vänner, bryr jag mig ändå tillräckligt för att säga att det gör ont i mig att märka att du börjat med det där igen(?). Seriöst.

Men det är ditt liv och jag har inte längre med det att göra. Men snälla, försök ta hand om dig

2009-01-19 @ 23:44:24
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0