Humörssvängningar

Det är något jag har ett skitstort problem med. Jag kan vara på fett soft humör typ rätt okej, och sen om det händer nån småsak så kan jag bli skiiitsur. Asså det är seriöst läskigt !

Har verkligen dalat upp och ned hela dagen. Det är så hemskt. Först tror man att man kan överleva dagen med lite livslust i behåll. Men nejdå, tydligen inte. Det slutar med att man bara vill ta bort sig själv.

Jag vill inte vara den personen jag är. Jag vill inte ha den stilen jag har. Jag vill inte ha det livet jag har. Men jag är för viljelös och orkeslös för att göra något åt det.

Och det värsta är skuldkänslorna.
Skuldkänslorna för att jag sitter och klagar på att jag mår dåligt när det finns andra som har det mycket värre. Skuldkänslorna för att jag får andra att må dåligt.

Jag vet inte.
Jag fattar inte.
Och jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0