palla.

Som ni vet nämner jag inga namn i denhär bloggen.

Du. Nu är det inte lungt mellan oss längre. Jag är jävligt trött på att alltid vara ett andrahandsval. Och jag vet, du säger att jag inte är det. Nej ellerhur. Det är jag. Jag är inte helt jävla dum i huvet, jag fattar det. Först betydde du allt för mig. Och sen övergav du mig. Och jag trodde att det var helt slut mellan oss. Men tydligen. Så sen, efter ett år, blir vi vänner igen. Och i början litar jag inte på nån, inte på dig, inte på henne. Ni visste det själva. Men hon svek mig aldrig. Och jag vet att hon aldrig kommer att göra det. Men du. Du sviker oss, gång på gång. Och jag är trött på det. Fattar du att jag är trött på det? Du uppför dig som att du äger hela världen. Och tyvärr, det gör du inte.

Sluta med dina jävla dubbelspel eller bryt med oss helt, men sluta ljuga.
För du är inte bättre än oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte heller helt jävla dum i huvet så att jag inte fattar att du pratar om mig. Och du ska veta hur jävla mycket jag har gråtit. Först när du säger att jag svek dig för typ 1 år sen.. så gjorde jag ju inte det. Jag har aldrig lämnat dig. Jag vet inte vad som hände, det tog bara slut. Jag kommer ihåg när jag sa "jag litar inte på nån utom Panda" Och jag har alltid litat på dig. Och det tog aldrig heller slut för mig.



Ni var 2 och jag var 1. Helt jävla ensam. Och vem brydde sig om mig då? Det var ju ni som blev sura. Jag hade inte gjort ett skit. "Men vi fattade inte att du var ledsen, det var ditt eget val" Men vafan. Tror ni att jag väljer att vara ensam. Om jag inte hade brytt mig hade jag ju inte skickat. "först säger du att jag är en av dina bästa vänner och sen skiter du i mig totalt." Det var verkligen så jag kände. Alltid när "hon" fanns där sket du i mig. Vem var det då som var andra hands valet? Sluta tycka så jävla synd om dig själv, och trycka ner andra. Hon kan få gråta när hon vill och självklart ska alla tycka synd om henne då. Men många gånger har jag varit helt ensam och gråtit som fan. Men vem har brytt sig då?! Inte ni iaf...!

"Du borde inte va med oss" Nej nej. det enda ni ville va att bli av med mig. Det e så jävla mycket bättre utan mig. Ni har så jävla mycket gemensamt och gör alltid likadant eller ni försöker få det att se ut så. Men jag ska alltid vara den som e utanför. Du kan va trött att bli behandlad som ett andra hands val men du e inte ens det. Jag har varit så jävla ledsen men eftersom ni inte har brytt er om det så gick jag till någon annan som brydde sig.

Och nu. Nu e allt fine? Nu e du bästa vän med henne och snackar skit om mig hela tiden. Det spelar ingen roll om vi blir sams. Du väljer henne alltid före mig. "för hon sviker dig aldrig.." Jag har inte gjort ett skit för att svika er heller. men ni blir svikna endå..... ojoj



Uppför mig som att jag äger hela världen..? hmm.. Fine jag vet att jag inte gör det. Går ensam på lunchen skit ledsen. E det för dig, att äga hela världen?

Om det är någon som uppför sig så, så är det ju ni. Ni tycker alltid att ni är bättre än alla andra. "Vi är snyggare än henne, vi är såååå bitchiga och snygga som faaaaan" Du skriver ju själv VI ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN DIG. FÖR VI GÖR SÅ ATT DU INTE FÅR HA NÅGRA VÄNNER! Vi hatar dig skit mycket. Och du får inte gå till någon annan för då är det dubbel spel.

Och när jag försöker gå tillbaka då får jag "HALLÅÅÅÅ du tar min enda vän. Jag ska ha det bäst. Jag bryr mig inte om hur du mår. Bara jag mår bra så är det fine." Vad fan är det för vänner som säger så...?



Och det där med dubbelspelet... Ni gör ju inte ens ett försök att bry er om mig. Då går jag till någon som faktiskt bryr sig. Och är det, för er ett dubbelspel?

Ni är 2 jag är 1. Tänk dig själv om du var den ensama i den situationen. NI ÄR 2.



Ni får fan tro vad ni vill om mig. Jag bryr mig inte längre. Eftersom jag alltid kommer vara ert andra handsval nu mera. Jag har inte ens gjort något annat än att gråta över era "hej vi äger hela världen blickar och vi hatar dig. Det enda vi gör är för att såra dig. "



Jag bryr mig inte om vad ni tycker nu. Prata hur mycket skit ni vill. Men tro inte att jag är där då för er, när ni endå aldrig är där för mig.

SLUTA tycka så jävla synd om er själva. för det är inte synd om er.

2008-10-03 @ 19:15:45
Postat av: Anonym

(förlåt för alla jävla felstavningar. Men jag skrev det på en minut för jag va så jävla sur. Så tack&hej.........

2008-10-03 @ 19:21:33
Postat av: Mimmi

3 är sämsta numret. antingen är man 2, 4 eller annat jämt tal. men aldrig 3. det blir dramatik, två personer kommer varandra närmare, den tredje blir utanför, eller ja. Nu vet jag ju inte vad som har hänt här, eler vilka personer som är inblandade, men. 3. suck. numret man aldrig kan räkna med.

Hoppas ni reder ut allt. <3

2008-10-03 @ 19:35:32
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Anonym

öh , vem fan är andra-hands-valet här ?

"ni brydde er inte så då går jag till någon som bryr sig". jag är så fucking trött på att rädda er hela jävla tiden. det är alltid jag som måste stå där när ni bråkar & någon av er är ledsen, och man får fan aldrig nåt tillbaka. jag pratar inte bara om Henne, jag pratar om alla er 3. jag tänker inte stå under er som en jävla studsmatta varje gång nu bråkar. jag tänker sluta fixa allting. glöm mig hörrni, & var hur jävla sut på mig ni vill för att jag reagerar. sluta var så jävla själviska & lär er tänka på varandra & andra. det är inte er hela världen handlar om, fatta

2008-10-05 @ 16:04:40
Postat av: Anonym

OKEJ NU CHILLAR ALLA! jag med haha.



det e slut nu och alla blir sams. Palla värsta super bråket för ingenting! =)

2008-10-05 @ 22:24:51
URL: http://cook1e.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah chilla nejnej , ja brukar inte

göra en stor grej längre för jag har slutat bråka

så visst kan vi ha fred men ta åt er av mitt

förra inlägg som fan för jag menar allvar

2008-10-05 @ 22:45:21
URL: http://emaatilda.blogg.se/
Postat av: Panda

Men ååååååååh detdär var typ en vecka sen!

2008-10-06 @ 17:45:22
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Matilda. tyvärr. men jag tar inte åt mig...

2008-10-12 @ 10:42:53
Postat av: Anonym

nejvisst chi, det har jag märkt.

2008-11-06 @ 17:52:25
URL: http://emaatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0