Yaay, nytt!

Har gjort lite "småändringar" på min blogg, hoppas ni gillar det! Okej, det var ett skämt! JAg har typ ändrat massa bakgrungsfärger på bloggen :) . Och så har hela min värld blivit rosa. Höll jag på att säga. HAah men jag har installerat ett rosa tema på firefox. Sweet! Och så min blogg då. Och så läser jag en bok (som jag visserligen läst ca tusen gånger förut, men den är ju bra!) som har ett omslag helt i rosa! Fabulicious! Haha okej förlåt, jag var tvungen, det kommer ursprungligen från filmen I now engage you Chuck and Larry (men jag lovar att jag kommer börja säga så inom en snar framtid!). Den är värd att se btw! Handlar typ om Chuck och Larry som låtsas att de är bögar och gifter sig för att få vissa fördelar i samhället. Men sedan får alla reda på det, folk börjar snoka och tillslut är allt en katastrof! Och en film ni verkligen måste se är Click! Huvudpersonen i Click är samma person som spelar Chuck i föregående :) . Nu kan jag för mitt liv inte komma på vad han heter (och jag tvekar på om jag någonsin har vetat det).. Ni vet hur det är!

Men, men, jag borde verkligen sluta att prata om massa dramakomedier eller vadfan det nu heter och sluta leka diva haha!

Aja jag vet inte riktigt om jag har något att skriva haha!
Men snart, eller snarare om fem minuter, så är det House, och då blir det definitivt inget mer skrivande för idag!

Ja, iallafall. Ajuste, jag har varit sjuk ett tag nu. Eller iallfall några dagar. Det började väl i onsdags(?). Så jag var hemma på onsdagen pga magont, men det hörde nog inte till min nuvarande sickness haha! Det var säkert bara mensvärk (fyfan!). Aja, på kvällen kände jag att jag började bli lite hes, men trodde att det skulle gå över till följande dag.

Edit:
Vilket det inte gjorde. Huhu det borde jag väl ha lärt mig iaf? Att om man är hes på kvällen blir det ofta mycket värre dagen efter. Eller okejdå. Jag misstänkte att jag skulle bli mer sjuk dagen därpå, men brydde mig inte, eftersom då skulle jag slippa gå till skolan :D . Haha jag vet att jag är lol.

Så var jag hemma och chillade hela torsdagen. Lögn igen. Jag hade sjukt ont i halsen, så särskilt roligt vare faktist inte!

Fredagen däremot gick jag till skolan. Mycket bättre mådde jag inte men jag hade inte ont i halsen iaf. Och så hade jag bestämt att träffa Ari. Huhu fast jag gick hem mellan kemin och engelskan för jag mådde bara sämre.
Och det var en jävla tur med tanke på att jag skulle på Svansjön på kvällen!

(Klicka på bilden.)
Bilden är dock inte från den Svansjö jag såg, tror jag.

Ååh, det går inte att beskriva, så egentligen borde jag inte ge mig på det, men helt underbart var det iallafall!

Sen när jag vaknade på lördagen mådde jag allmännt skit :D . Hade ont i halsen som fan, hostade, hade halvfeber osv osv. Fast jag gick ju såklart på baletten ändå! Chok kul - som vanligt! :DD

Huhu på söndagen sov jag mest och latade mig, och sen var en av mammas kompisar här och åt lunch. Sen höll jag på att läsa Shoo Bre, så jag pratade roligt mest hela dagen.

Måndag, slapp skolan, satt ute på balkongen och solade och läste hela dagen ungefär. Åt bullar och drack världens godaste dricka som enbart jag kan tillreda! 8)

Och idaag så har jag gjort mest ingenting. Eller lite småsaker. Ätit, läst, gjort dreads, suttit vid datorn osv.

Och jag som sa att jag inte skulle skriva efter house! Lyckat värre ;)

Btw så var house chokbra som vanligt, men gissa vad?
Det var sista avsnittet för säsongen ;___; . And I didn't know huhu. Eller jag fick reda på det strax innan. Kommer att sakna Chase, Cameron, Wilson, Foreman, Cuddy och inte mins House himself huhu<3

Fan vad jag låter som en patetisk liten hora vars enda intresse är att sitta och glo på TV dagarna i ända.
Hoppas att ni inte tror det om mig!
House är förövrigt typ det enda jag tittar på.

Ja ni, nu tror jag att jag ska ta och försöka sova lite. Eller iallafall ligga och läsa i min rosa bok! Sweet.
Puss :*



Dagens citat:
"Wooh, I never ment to brag"
Paramore - Misery Business

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0