Woah, blogg.



Elouw honey.
Tråkigt är ordet. Jag har grymt tråkigt! Ni anar inte! Eller okej, jag vet inte om jag har tråkigt. Men skitsamma! Huhu totalrenovering på bloggen (som vanligt?), till det bättre enligt mig. Vad tycks? :D . JAg börjar greppa detdär om alla koder osv! Fast det känns lite
för prinsessansdagbokaktigt. Well, well, vi får väl se hur jag trivs. Det känns som jag ändrar hela tiden. Det gör jag ju iofs också, men vi hoppas att det håller sig såhär ett tag ^^ .

Hm, jag har tänkt på en sak ... Det är väldigt intressant att läsa bloggar. Både sin egen (faktist!) och andras. Iallafall om man känner personerna i verkligheten. För folk skriver så annorlunda än de talar! Jag vet att jag gör det själv också. Det är ganska coolt. Jag undrar varför man gör det ...

Asså, jag tror att jag har glömt det jag egentligen tänkte skriva. Det blir alltid så! :C Hahah jaja, har man dåligt minne så har man! Men det är ändå sjukt irriterande.

Haha känns nice att jag har varit borta från skolan hela denhär veckan + ons och tors förra veckan! Jag har typ missat chokmycket. Antar jag iallafall. Haha juste jag hörde att idag på mentorstiden så hade våra mentorer läst upp ogiltig frånvaro! Fast dom läste inte mitt dock, eftersom jag inte var där. Haha, men fan vad kul det hade varit att höra allas 8)
Haha, vi hörs väl senare antar jag,
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0