Råwsah huhu<3

Elow :D
HUhu råsa är en underbaaar färg har jag kommit på!<3 Haha okejdå, jag kom inte på det nu. MEn jag har blivit beroende av det igen 8) . Och ja, råsa med å! Ängladialekt som Berny skulle ha sagt haha! Fast snarare princessdialekt. Ja, med c 8) HUhu för att vara emo:
Jak er priwncessa!
Huhu emoaktigt värre, huh? Och besides mitt råsa firefoxtema så har jag även skaffat ett råsa och glittrigt stjärntrollspö som cursor! :D + råsa msnruta osv. huhu I know you like it!

image12



Huhu ja, anyways. Idag har jag typ mått skit. Palla ett virus som först blir bättre och sen slår till igen! D: Dessutom har jag mensvärk. Jag hatar'et! Så jag har sovit i stort sett hela dagen, tills jag vaknade och kom på att jag hade sovit bort en hel dag of my life! Jag fick panik haha. Så jag gick och åt och sen har jag kollat på film 8) Hairspray<3 HUhu det var jävligt längesen jag kollade på den! Så som vanligt blev jag fett inspirerad haha! Jag älskar allas kläder och hår! Haha lovely! Och så kom jag på igen (för typ miljonte gången) att Link LArkin är skitsnygg 8D Huhu fast Zac Efron, asså han som spelar Link, är inte lika snygg D: Han ser helt annorlunda ut :C Iallafall lite!

image13

Haha fast han är liiite snygg ändå 8D

Nu skall jak sluta nörda mig som en liten fangirl osv.
Hahah ajag är kines och emeli är en japan som skall para sig med en fisk! Jag är fett otrött! JAg gick nämligen upp klockan fem pm! Sov ju sönder hela dagen. Men nu ska jag nog gå och try and get some sleep!
Guten nacht :*
(Jag slår vad om att jag glömde nåt som jag egentligen tänkte skriva!)




Dagens citat:
"You cant stop my happiness,
cause I like the way I am.
So if you don't like the way I look,
well, I just don't give a damn!
"
Hairspray - You can't stop the beat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0