Random.

Hey baby,
Blogg dampar. Den typ: 404 error, could not log in to your site. Man ba hej. Hahah men ah. Jag är trött somfan, jag borde ha gått och lagt mig tidigare.. Hahahah känns bra förresten att jag sitter och knarkar Crazy med Britney Spears haha! Jag borde äta något som inte är choklad till frukost. Haha ska nog gå ut och se om jag hittar något. Shit jag måste verkligen platta håret, det ser ut som en risbuske! Hahaha. Men hej jag har tråkigt. Jag läser värsta bra boken! Eller jag hoppas att den är bra, jag har typ läst en sida, men den verkar sjukt bra på baksidan och det jag har läst hittills. Haha men nu ska jag gå och äta choklad, vi hörs väl senare antar jag. Om inte annat när jag kommer hem från repetitionen (opepp att ha repetition 08.45 - 09.45!).
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0