Jag tycker inte om rubriker!

Hi honey,
Baletten gick bra! Väldigt bra faktist! Evelina råkade göra lite fel, men annars vare nice :D . Fast det var fett synd att vi missade Alices andra nummer, vi var tvungna att gå ned till finalen. Sorry om jag inte skrev tidigare, när jag kom hem. Jag tänkte göra det, men ett känsloliv som en jävla rephärva och nervositet är ingen bra kombination.. Nu är jag inte nervös längre i varje fall. Huhu imorrn ska jag dra till skolan, rätt onice, men kanske är det okej ändå. Jag hatar att bara inte ha något att göra! Shit. Jag känner att jag verkligen inte alls har något att skriva om. Inte okej. Jag är grymt pratsjuk och behöver nog prata, men varje gång när jag tänker ringa någon tar det emot som fan. Jag älskar att åka tunnelbana och tänka. Och jag behöver det. Just nu skulle jag behöva åka från en slutstation till en annan, och sen tillbaka igen. Eller kanske inte precis just nu, jag är sjukt trött, men typ snart. Kanske ska göra det imorrn då! FAN. FANJÄVLASKIT. FACKFACKFACK. Imorrn äre den 19! Jag hade glömt det ttly! Jag ska ha jävla utvecklingssamtal med Annike och jag har inte övat ETT SKIT. FAN nu blir jag skitnervös! FHSADFIOJSEFOAKFPA. Skitskitskit. Just nu skulle jag verkligen behöva dansa balett! Det är så. Tankeuppfyllande eller hur man ska uttrycka det. Skit. Nu ska jag gå och sova. Eller öva. På skitmusiken. Jag är jävligt nervös. Fan vad pissigt.
Godnatt,
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0