Hm..

HEj honung,
jag får lite beslutsångest osv om hur min blogg skall se ut! Klart att det skall vara råsa, men vidare lixx, vilken stilmall?
När man ser alla andras bloggar blir man ju lite avundsjuk!

Sen fattar jag fortfarande inte grejen med modebloggar. Eller jo, okej, jag fattar grejen, men liksom när man kollar på typ 'mest aktiva bloggare' eller bara typ random bloggar så är typ mer än hälften (eller snarare typ alla) modebloggar.. Suck, live with it, Panda.

Och dessutom känner jag mig lite geekig som skriver tre inlägg samma kväll/natt. Men man kommer ju liksom på nya tankar att skriva ned, och man kan ju inte bara låta dem gå till spillo haha!

Haha mami skulle döda mig om hon kom in och såg att jag var vaken! Men jag har inte lust att gå och lägga mig. Eller okej, det var en lögn. Jag har väldigt stor lust at gå och lägga mig, men jag kommer på nya saker att göra hela tiden.

Hur slutar man att prata med lidingöIn? Jag är hemskt trött på att hela tiden få små gliringar om det, men jag vet inte vad jag ska göra åt saken :C

Nu borde jag verkligen, verkligen gå och lägga mig, om jag inte vill vara ett vrak imorgon. Men jag måste bara göra en utmaning först (ni vet hur jag är med mina listor!) haha.

För fem år sedan: på påsklovet var jag i Frankrike, vilket jag aldrig kommer att glömma. Hm.. var en allmännt konstig liten skitunge, och massa övriga saker hände typ (?.. fråga Moa.A bara!).

För tre år sedan:
hade jag gått i AF ett tag. Hade också lyckats skämma ut mig själv för klassen och paralellklassen. Helena vet haha!<3 Gaali, haha jag kommer aldrig att glömma detdär! Tja, sen tyckte jag att det var väldigt alternativt att lyssna på Green Day och dessutom tyckte jag att emeli hade väldigt snygga skor (ja, hon hade converse 8D )! Fråga mig inte hur jag kommer ihåg det!

För ett år sedan:
var livet som bäst. Jag var dessutom bästa vän med Moa.A.

För tre månader sedan: var det alla hjärtans dag och jag var allmänt olycklig. Särskilt mycket mer kommer jag inte ihåg.

Igår: mådde jag bättre än idag! Hm.. jag kommer inte ihåg något från igår förutom att jag kollade på house och gick och längtade efter choklad hela dagen!

Imorgon: hoppas vi att jag mår bättre och orkar gå upp ur sängen!

Om ett år: Öh.. är jag snyggare? 8D

Klar med mina listigheter (haha!) och nu ska jag faktist gå och försöka sova, jag lovar!
Good night and solong, suckers! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0