Hej och hå!

Hey baby,
hoho nu, efter mitt lilla uppehåll, skall jag börja blogga igen! 'Åhneej' tänker ni, men se det positivt. Jag har roligt :D . Hoho.
Idag vare väl vanlig skoldag typ. Alla kom försent på morgonen pga trafiken, så Sofia var inte så jätteglad om man säger så! Vi håller på men knark på SOn, det är väldigt intressant! Men jag och Moa orkade inte gå på sista lektionen så vi skippade den, tyskan. Hoho, vi gick till västermalmsgallerian, och jag köpte ett par solglasögon på HM som var fett snygga. De kostade bara 60 spänn! Typ världens fynd. Ska köpa ett par andra på HM imorrn. De kanske inte är världens snyggaste, men jag bara måste ha såna! Jag har letat efter det i evigheter. Bild kommer imorrn när jag har köpt dem. Så idag hade jag lite solglasögonsprovning här hemma. Tjaa, resultatet ser ni nedan!


Vilka är snyggast? De längst till höger är de nya ;)
(Ursäkta överexponeringen, men annars såg det förjävlig ut!)

Sen köpte jag en skolavslutningsklänning för ett tag sen på indiska. Misstänker dock att den kommer att bli använd innan skolavslutningen (moahaha)! Och ett par vita spetsstrumpbyxor till. Indiska har föresten ett flertal söta klänningar nu! Måste köpa några till!
Asså jag blir såhär irriterad. Haha jag hade tänkt sno systers klänning imorrn (a), den är typ ljuust rosa och skitsöt. Sen hade jag planerat värsta. Typ rött läppstift, rött diadem (kanske!) och nylackade, röda naglar. + röda strumpbyxor. Och så bara håller mormor på att fixa axelbanden påren. Fett otiming! Huhu, Fast jag visste ändå inte vad jag skulle ha för skor till.
Just nu är jag väldigt kär i ett par skor, titta bara!<333


Men men, nu ska jag gå och sova. Och lyssna lite på svansjön. Jag tänker lära mig Odette variation! Fast inte nu, dock! ^^
God natt, sov sött och dröm söta drömmar.
Osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0