?

Hej honung,
Vaknade för en liten stund sen. Har inte så mycket att göra. Men funderar på att kolla på en film. Problemet är då att ingen av filmerna som ligger bredvid mig verkar särskilt fängslande. Isånafall blir det väl Mr. and Mrs. Smith. Nån som sett den? Borde jag se den? ^^ . Hm... Jessica sa att den inte var bra. Men jag tror att jag ska kolla på den. Bättre än att just sit around and do nothing.

Ajuste och förresten så såg jag The Pacifier igår! Glömde väl att skriva det. Haha och återigen blev jag kär i Seth. Men precis som misstänkt var han inte alls lika snygg irl som på filmen ... suck!

Jaja, enough med prat, nu skall jag dra och kolla på film,
Puss häi :*

Edit: Hey baby,
Nu har jag kollat på Mr and Mrs Smith. Den var bra ju! Det roliga var att jag kommer ihåg när jag var liten, gick i tvåan-trean kanske. Och alla typ: Ååååh Brad Pitt är så himla snyyyygg!. Och jag tänkte såklart (bara för att jag ville vara annorlunda) Amen shit, orka hålla på sådär, jag tänker aldrig tycka att han är snygg. Hahaha och sen idag när jag kollade på filmen så tyckte jag att Mr Smith var fett snygg. Och självklart kommer det ju upp på eftertexterna Mr. Smith: Brad Pitt, jag typ: Men seriöst!
Hahahahahahah så typiskt mig!

Jag lyssnar på Paramore atm. De är så sjukt jävla bra och man blir fett peppad av deras musik. Enda problemet är att jag alltid får lust att färga håret när jag lyssnar på dem ... Haha jaja.
Your sincerely,
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0