Crushcrushcrush.

Okej jag vet att jag skrev för bara någon minut sedan och lät trevlig osv. Det beror nog på att jag inte tyckte att mina känslor hörde ihop med detdär. Jag är så jävla pissed på ungefär alla atm. Shit, alla uppför sig helt plötsligt jävligt ohyfsat, kul för mig! Okej om ni är sura, okej om jag pratar med er, ni behöver väl fan inte vara sura på mig för det. SHIT, jag är så SJUKT jävla TRÖTT på folk atm. Okej hej, nu vet jag inte vad jag skall skriva vidare ...



Okej bort med all ilska.
Förövrigt tror jag att det är en ganska bra dag. Jag börjar bli lite nervös, på söndag har jag min balettföreställning huhu! Shit, nu kom jag på att jag inte har fixat allt man måste ha. Nu blir jag ännu mer nervös X3 . Jag måste på stan med mami imorrn! Jag behöver en vit bh och ett par vita strumpbyxor med helfot. Varfar hittar man vita strumpbyxor i vuxenstorlek? Twilfit kanske. Måste kolla det! Det finns inte på hm, vilket suger ganska mycket kuk. Men jaja.

Asså jag blir nervös av en macka! Jag tror att det är onormalt. Huhu! Jag gjorde iordning mackor till frukost. Och jag orkade äta upp alla utom en. Och nu har den torkat. Och nu ligger den på ett fat på golvet bredvid mig och gör mig nervös. Jag får dåligt samvete om jag slänger den, men det är ju inte så mycket bättre att äta den. Euuw, jag mår illa bara jag tänker på det! Nu måste jag gå och slänga den innan jag dör.
Solong suckers,
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0