Crushcrap.

Hej honung,
Allting är sjukt jobbigt ): . Det var länge sen jag var såhär ledsen. Eller jag vet inte om ledsen är rätta ordet, men confused och chockad kanske? Skit. Okej, världens snyggaste, snällaste och roligaste kille gjorde slut med sin flickvän för ett tag sen. Då börjar typ 82349534 tjejer att ragga på honom. Ofta jag kommer få honom då ;__; . Jag får panik. Sen finns världens mest mystiska kille. Han är inte snygg sådär. Men det är ändå nåt hos honom som attraherar mig, och jag vet inte vad det är! Fast jag tror att han har flickvän. Shit, allt detdär suger! Jag blir galen av att bara gå runt och vända och vrida på allt! ;__;

You drive me crazy,
I just cant sleep.
I'm so excited, I'm in too deep.
Baby, thinkin of you keeps me up all night.



Okej Bort med tankar osv! Idag minishoppade jag :D Hm, jag köpte ett par vita strumpbyxor med helfot, fast utan häl och tå (till baletten!) och en mascara och ett par vita stayups! :D


Jaoo, och sen var jag på vårfesten idag! Shit, jag trodde att jag hade missat Alternate Journey, för alla ba: dom har redan spelaaaaaaaat. Fast sen hade jag inte missat dem! :D . Skitnice, och jag fattar verkligen inte hur dom kan var så bra D: . Dom spelade Through the Fire and Flames! Och öh.. dendär bra låten, som jag inte vet om den har något namn? Bästa!

Fan, nu kommer tankarna tillbaka. Så jävla värdelös jag är.

Imorrn har jag balettföreställning! :D
Btw, jag saknar Olle. Vi borde promenera snart! ^^
Idag hade jag mina långa lösögonfransar! Jag älskar dem<3 ^^
Jag har sjuukt ont i fötterna efter att ha gått och stått praktist taget hela dagen! Inte nice.

Asså jag lovar, det var något jag tänkte skriva. Men som vanligt glömde jag bort det.
Vi hörs nog senare,
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Mimmikuuuh

wäää, din blogg är så cool. får min att se ut som skit >>>:

men hörru, fyfan vad jobbigt med de där killarna. men det skadar inte att göra ett försök och ragga på den första killen? eller också andra killen? raggaraggaragga!!! :*

2008-05-17 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0