Ciao.

Hej. Det var väl ett tag sen jag skrev här. Jag vet inte om jag mår sämre eller bättre. När jag läser om hur dåligt alla andra mår tvekar jag, kanske mår jag bra? Om jag jämför med dem gör jag det.

Nya designen på bdb kan ju bara gå och ta sig. Det är tragiskt att även de engelska, finska, norska och danska versionerna ska byta design >: .

Yaay påsklov. Hoho nu har jag absolut ingenting att göra i en vecka och lite mer.

Jag ska köpa ett par nya skor. De är vackra :D
image7
De är dock jävligt mycket snyggare irl. Precis som med alla andra skor.
Ska träffa tjejen jag ska köpa dem av på lördag kl. 1500. Haha yaay! Fast om mamma ser dem kommer hon att döööda mig 8) .


Hoho jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Jag stickar ett par benvärmare btw! De är spindelstickade i vit mohair. Dock har jag inte kommit så långt. Typ en halv decimeter på den första. Haha men det går framåt! :D

Solong, suckers! :*




Dagens citat:
"Dance until you're paralyzed"
Alice in Videoland - Bad boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0