PMS.

Bdb har ADHD och jag får damp på det. Sen lever mitt internet sitt eget liv typ. Nu sitter jag och lockar mitt löshår till imorrn. Huhu. Skolavslutning! Fast i kyrkan då. Hahah såhär misslyckat om det regnar när vi ska gå dit. Och imorrn tänker jag inte glömma paraply! Huhu snart är denhär locken klar 8) . Lalallala alla sover utom jaaaaaaaaag hahahah 8) . Idag har jag druckigt mycket nyttigt! Kaffe, spetsad red bull, red bull och cola! 8)
Nu ska jag gå och kolla locken!

Den var klaar, nu äre nästa 8) Sen är det bara en till. Tur, för nu börjar mitt sysselsättningsförråd att sina!
Haha jaa, vad kan jag skriva mer? Vänta ska kolla om bdb har tagit sin medicin nu. Yaay nästan, och jag har en ny kommenterad bild haha! Hahahahah igår sa Magnus Frisk till mig att jag hade häftig hårfärg typ!!111 Hahaha läskig! Nu ska jag gå och fixa nästa lock!

Sista locken yää! Sen ska jag bara fixa till de halvfärdiga och spraya lite. Så jag säger väl godnatt nu!
Godnatt! ^^


En lite bättre bild på håret!


Kommentarer
Postat av: Juicy

SNYGGG!

2008-08-06 @ 21:24:55
URL: http://youwillgojuicy.blogg.se/
Postat av: Panda

Tack! :DD

2008-08-07 @ 12:28:33
URL: http://rainbowbubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0