Jag orkar inte.

Nu skiter jag i om dethär blir en emoblogg igen och ingen orkar läsa.
Jag orkar inte bry mig.
Visst kan man inte kräva mer av nån  än den har att ge? Det vore ju orättvist.
Och ändå händer det mig.
Och jag mår dåligt för det.
Nu har jag börjat med min diet haha!
Och jag vill inte att ni ska börja tjata på mig om att jag ska äta.
För jag vill inte.
Och jag har svikit alla.
Eller många.
Och jag vågar inte berätta.
Vad är meningen med livet?



Igår blev jag ju fotad av Olle. Här är bilden/bilderna (?):



Jag vet inte riktigt om jag blev nöjd. Klart, bilderna och redigeringen blev bra (inte riktigt klara, dock!), men jag tycker (som väntat?) inte om mitt eget utseende. Usch. 1, min mun är jätteliten. 2, min lugg dampar. 3, mitt huvud ser allmänt konstigt format ut när man inte ser hästsvansen. 4, jag ser helt platt ut. 5, jag ser fet, kort och tjock ut!
+ att jag typ har dubbelhaka (?)

Jag är så jävla ful har jag kommit på. Det är inte trevligt.

Solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0