Jag är en hora. Sånt är livet.

HAhha neej okej, jag har tråkigt.

Förlåtförlåt jag skulle skriva om allt som har hänt typ sen jag skrev sist, men det blev aldrig av att jag skrev klart. Imorgon skall jag åka iväg till mitt landställe, kommer förmodligen hem på söndag. Eller jag vet liksom inte om jag har nån fungerande tv på landet om om jag inte har det måste jag ju hem! Man vill ju inte missa spanien - tyskland. Jag hoppas att spanien vinner. Fråga mig inte varför - jag vet inte. Haha men det kan kaanske bero på att Fernando Torres är så snygg! Man vet aldrig. Eller okej, han är inte snygg, men vaker typ. Alltså, jag har kommit på att jag alltid måste definera exact om folk är snygga, söta, gulliga eller vackra hahaha. Vet ej varför.

Nä, nu ska jag nog sluta sitta och flumma.
Goder natt,
hoppas att ni sussar sött!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0