It's our time now.

Hej honung,
Jag älskar Plain White T's<3 . Hohoho de är bäst.
Hahaha jag och Chi är duktiga, det vet alla! Och Libban tycker om oss jättemycket, Anders också! Hahaha.
Asså jag höll på att gå upp och skriva ett inlägg typ klockan tolv inatt för jag hade legat i 45 minuter och försökt sova typ, men inte somnat. Men precis när jag tänkte gå upp så märkte jag att jag höll på att somna :)

Asså serri, jag har hittat ett par skor som jag vill ha, men min mamma vill inte köpa dem till mig ): . Och jag har ju inget att ha på mig på skolavslutningen!

Ja, sen har jag typ inget mer att skriva. Höhöhö 8)
Förutom att det är för varmt och det är inte trevligt att gå runt och svettas typ hela tiden!



Dagens citat:
"Hate is a strong word, but I really, really, really don't like you."
Plain White T's - Hate (I really don't like you)

Puss hej,
(jagvet, det är fett fult).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0