I want to stay in love with my sorrow.

Hej honung,
Idag var jag på stan med mamma och kom hem med detta:

En bikini, två linnen, två tröjor och ett par skor :)

De två tröjorna var meningen att de skulle vara ganska stora, men de var inte så stora, så jag ska byta till L.
Och här är resten av bilderna från igår:


Vi var väldigt onyttiga! :D



Moa öh.. roade sig med att spotta vatten (?)!



- Kan du göra såhär?



- Såhär då?



Hehehhehe jaa ... vi vet nog alla.



Kines, hej jag har tråkigt. Jag lyssnar på Sahara Hotnights, de är bra. Eller ah jag har bara 4 låtar, men whatever :D . Imorgon ska jag picnica med Moa och Helena, på fredag ska jag på fest hos Bea och på lördag ska jag festa stenhårt! Hahaha skämt åsido 8D . Nej okej vi, några, ska typ grilla :)
Men nu tror jag att min mamma vill att jag ska gå och lägga mig.
Puss.


PS. Jag har bråkat med min pappa och vill aldrig mer prata med honom eller träffa honom.
Så om ni kunde låta bli att nämna honom när ni pratar med mig skulle det uppskattas. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0