Gothic lolita.

Asså ni får ursäkta mina fina rubriker, men för det mesta relaterar de till en låt jag lyssnar på / ord i en låt jag lyssnar på, då jag inte vet vad jag ska skriva :L

Idaag ska jag färga håret med Mimikuuuuuuuh! Niice, turkos(blått?) blir det då :) Nii ska få se bild sen! Blir det som jag hoppas så blir det wunderbaaart 8)

Igår kom syster min hem från Sweden Rock huhu jag är nog lite avundsjuk på alla bra band hon fått se, trots att det inte var några av mina favoritband som jag lyssnar på ofta (logiskt? 8D ).

Och
jag ska inte köpa skorna idag, utan imorrn! 8)

Funderar på att 'måla om' min blogg lite, den känns så ... kvävande! >___>
Jaja, hörs senare,
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0