.

Hej honung,
attans att jag aldrig orkar skriva klart detdär lååånga inlägget. Men jag får väl ta mig i kragen och göra det imorgon.

Imorgon ska jag förövrigt träffa Chi tror jag. Problemet ligger i att det är busstrejk så jag måste först gå till Skärmarbrink och ta tuben där...

Idag var det sista avsnittet av Foyle's War vilket var lite synd. Precis innan kollade jag på sommartorpet - av ren uttråkning - och såg att den manliga programledaren inte såg alltför illa ut ;) .

Tjaa, förövrigt händer det inte mycket. Ser fram emot Morden i Midsomer imorgon, men jag vet inte om jag vågar kolla på det ensam, haha! Vi får se hur det blir..

Nej, nu skall jag nog ta och dra mig mot sängen så ni får sussa sött, så hörs vi kanske imorgon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0