-

Hej honung.
Är på skitdåligt humör haha :D . Mitt hår är brunt och tråkigt. Och jag vill inte ha brunt hår D: . Jag funderar på att skaffa ljusråsa dreads i typ hela håret. Och om jag lyckas övertala mamma, så typ två olika ljusråsa cyberlox. Och så vill jag färga luggen ljusråsa. Men det kommer inte att gå särskilt bra haha! Men jaa.

Nu skall jag förklara varför jag är på dåligt humör:
Mitt hår är sjuukt slitet och kommer att ramla av om jag färgar det igen
+ jag har inget att göra idag, och kan inte åka till stan, för att jag inte har någon linsvätska och synoptik inte har öppet idag
+ jag vill ha nya skor, men hittar inga som jag vill ha
+ jag har ingen film att kolla på
+ vissa människor dissar mig skitmycket
+ jag kan inte komma på någon musik som jag har lust att lyssna på
+ jag har tröttnat på alla mina kläder men har inga pengar att köpa nya för och mamma vill inte betala
+ jag har ingen bok jag vill läsa
+ min mamma försöker övertala mig att laga mat med henne och jag orkar inte göra det
+ jag har ändå ingen matlust
+ ingen vill prata med mig i tele
+ jag har inget att göra
+ jag har jättetråkigt
+ mitt självförtroende suger kuk
+ jag ska till BUP på tisdag

Men nu orkar jag inte skriva mer saker. Puss på det.
Nu ska jag gå och vara emo.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0