.

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill lägga ut låttexten till världens vackraste låt, riktat till världens vackraste person, men jag vågar inte. Tänk om jag ångrar mig, tänk om mina känslor ändras, då kan jag inte bara ta tillbaka det. Tänk om jag då har förstört hela låten. Det skulle jag inte klara. Det är verkligen världens vackraste låt, det har jag tyckt i mer än ett år, men jag lyssnar nästan aldrig på den av rädsla för att lyssna sönder den. På så sätt väller fortfarande massa känslor upp när jag hör den. Men personen jag vill skriva låten till hatar den, det vet jag. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

I vanliga fall skulle jag (precis som Panda brukar göra) bara handla efter impuls. Men jag har lärt mig att det inte alltid är världens bästa grej.
Och visst, tyck att jag är sjuk och bitchig som väljer en låt framför en person,
men jag vågar bara inte.

Kommentarer
Postat av: MiIiMmMiIiMmI AHAHAHHA JAG ÄR ÖVERALLTTTT!111

Men jag känner igen det där!! Jag kan heller inte lyssna på vissa låtar för det påminner mig om vissa personer, eller vissa stunder. antingen för att man bråkat med personen, eller för att just den stunden var man så lycklig och man vet att man aldrig kommer bli så glad som man var just då! eller tvärtom. eller ah, du vet hur jag menar.

Och det är så synd, man vill ju kunna lyssna på sin musik utan att dö :(

2008-08-21 @ 08:03:31
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0