Orkaaaaaa.

Okej. 1, 2, 3, DETHÄR SUGER. Jag orkar inte. Alla mina vänner, alla, överger mig en efter en. Min bästa kompis har övergett mig. Eller... Min före detta bästa kompis. Alla har någon som de älskar mest, huh? Men ingen älskar mig mest. Alla har ju sin "bästa vän". Jag har ingen. Jag betyder inte mest för någon. Jag är Hon Utanför. Och.. Och jag tror att jag, att jag älskar dig. Även fast jag inte vill det. Kanske börjar du förstå? Förut skulle det ha varit en katastrof. Men nu orkar jag inte bry mig... Nej, jag orkar faktist inte.


Jag vill bestämma när lättnaden ska infinna sig.



Dagens citat:
"Everyone I know goes away in the end"
Johnny Cash - Hurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0