FanFaNFAN.

Asså åh jag orkar seriöst inte med mig själv! Varför är jag så jobbig och egoistisk? Jag börjar gråta bara jag tänker på det. Vilket innebär att jag blir ännu jobbigare och ännu mer egoistisk.
Jag orkar inte all min självömkan.
Jag orkar inte all min ångest.
Jag orkar inte alla mina attacker.
Jag orkar inte alla jävla människor med sina rök- och alkoholproblem.
Jag orkar inte allt jävla ansvar.
Jag orkar inte alla jävla krav.
Jag orkar inte min egoism.
Jag orkar inte alla dessa jävla humörssvängningar.

Jag orkar inte
JaG oRkAr InTe
JAG ORKAR INTE!
Jag är så jävla trött på det!
Imorse var jag ganska glad. Sen blev jag happi_panda_96. Och sen var det PANIKPANIKPANIK. Och sen blev allt ÅT HELVETE. Sen blev världen underbar. NU ÄR DET ÅT HELVETE IGEN!



Dagens citat:
"Är jag ängeln utan förflutet nu? Är jag...?
Nej. Jag är ängeln utan framtid. Med sönderskurna armar och regn i ögonen. Men om man dödar ängeln utan framtid är det då ängeln utan förflutet kommer?
"
Berny Pålsson - Vingklippt ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0